سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیان سلیم

ü       شش نکته/ تاریخ دیدار: 18/2/1391

·         باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که فضای کتابخوانی در کشور توسعه و تعمیق پیدا     کند  .

·        این ارزیابی) ارزیابی محتوایی هر ساله‌ی نمایشگاه کتاب( نشان خواهد داد که آیا هر دوره نمایشگاه کتاب از نظر محتوا، نسبت به دوره‌ی قبل، تغییر و رشد داشته است یا خیر.

·        وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با کمک دولت، این موانع) موانع تولید و نشر کتاب(، به‌ویژه موضوع گرانی کاغذ را برطرف کند.

·        مهم‌ترین تولید ملی، تولید امتداددار است و با برطرف شدن مشکلات کارخانه‌های کاغذ، قطعاً راه برای کتابخوانیِ بیشتر و ارزان شدن قیمت کتاب باز می‌شود.

·        دولت باید زمینه‌ای فراهم کند تا تولیدات خوب کتاب در کشور از جمله در بخش‌های مذهبی، تاریخی، ادبیات و علوم، به زبان‌های مختلف ترجمه و در معرض دید جهانیان قرار گیرند.

·        یکی از کارهای ضروری در چرخه‌ی تولید و عرضه‌ی کتاب، ساماندهی توزیع و ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امیرحسین کرمی 91/2/21:: 12:11 عصر     |     () نظر

ü       تاریخ: 15/2/1391

·          هرچه آراء نمایندگان مردم در مجلس بیشتر باشد، قوت قلب، توانایی و اعتبار آنها  بیشتر است و بهتر می توانند کار کنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امیرحسین کرمی 91/2/21:: 12:1 عصر     |     () نظر

ü       نه نکته/ تاریخ دیدار: 13/2/1391

·          مهم‌ترین ویژگی معلم این است که انسان‌هایی بااستعدادها، عواطف، احساسات و ظرفیت‌های فراوان در اختیار او قرار دارند و تلاش و ابتکار معلم می‌تواند از این کودکان و نوجوانان، دانشمندان برجسته و انسان‌های صالح، دانا و توانا بسازد    .

·          عملکرد صحیح، باتدبیر و دلسوزانه‌ی معلم قطعاً می‌تواند بنیان مستحکمی را در جامعه پایه‌ریزی کند که بسیاری از مشکلات فرهنگی، اخلاقی و رفتاری در آن حل شده باشد   .

·         در سال‌های اخیر اقدامات قابل تقدیری در آموزش و پرورش انجام شده که مهم‌ترین آنها تهیه‌ی سند تحول بنیادین است، اما رسالت اصلی، اجرای این سند تحول است.

·         لازمه‌ی اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، برنامه‌ریزی دقیق و تهیه‌ی نقشه‌ی راه و عمل به آن تا رسیدن به اهداف تعیین‌شده است.

·         آموزش و پرورش باید برای نوجوانان و جوانان الگوسازی کند که بهترین الگوها نیز نوجوانان و جوانان شهید هستند.

·         باید رفتار و صفات ارزشمند شهدا، از جمله غیرت، همت، صداقت، سلامت، فداکاری، بینش والا، رفتار نیک با مردم و پدر و مادر‌ و همچنین دوستان، در مقابل چشم نسل جوان امروز قرار داده شود.

·         علاوه بر آموزش و پرورش، دستگاه‌های تبلیغاتی، صدا و سیما، دستگاه‌های دولتی و روحانیون نیز در معرفی الگوها و الگوسازی در جامعه مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

·         به لطف خداوند، ملت ایران در صحنه حضور دارد و بصیر و موقع‌شناس است و دشمن خود را هم به‌خوبی می‌شناسد و فریب تظاهر ریاکارانه‌ی او به دوستی را نیز نمی‌خورد.

·         به فضل پروردگار قطعاً فردای ایران اسلامی بهتر از امروز خواهد بود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امیرحسین کرمی 91/2/21:: 11:46 صبح     |     () نظر

بسم الله الرحمن الرحیم


هیات اعزامی به مسابقات قهرمانی وزنه برداری آسیا، خسته  نباشید عزیزانم، متشکرم از اینکه دل ملت ایران را شاد کردید. انشاالله موفق باشید.

.
سید علی خامنه‌ای

12 اردیبهشت 1391


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امیرحسین کرمی 91/2/21:: 11:45 صبح     |     () نظر

ü       یازده نکته/ تاریخ دیدار: 10/2/1391

·         تحقق واقعی اهداف مختلف کشور از جمله استقلال سیاسی، نیازمند خوداتکایی و استقلال     اقتصادی است. استقلال اقتصادی نیز به شکل‌گیری تولید ملی مشروط است و تولید ملی نیز     با احترام حقیقی، همگانی و عملی به کار ایرانی و سرمایه‌ی ایرانی به وجود خواهد آمد   .

·        بوسه‌ی نبی مکرم اسلام بر دستان یک کارگر، درسی ارزشمند برای همه و نماد ارزش‌گذاری کار و نیروی کار در اسلام است.

·        اسلام بر خلاف این مکاتب(حکومت‌های سوسیالیستی و سرمایه‌داری) با کارگر صادق است و در منطقی مستحکم، کار را ارزش وارزش‌آفرین می‌داند.

·        باید به کار ایرانی و سرمایه‌ی ایرانی احترام گذاشت تا تولید ملی به معنای حقیقی کلمه امکان‌پذیر شود.

·        نشانه‌های این توطئه‌ی بزرگ(توطئه‌های دشمن بر مسائل اقتصادی) در شرایط کنونی هر روز بیشتر آشکار می‌شود، اما ملت ایران با همان عزم راسخی که موانع دیگر را از سر راه برداشت، انشاءالله این مانع راهم از سر راه برمی دارد.

·        آحاد مردم نیز با مصرف تولید داخلی، عزم خود را برای مقابله با دشمن آشکار کنند.

·        در این زمینه(تولید ملی) باید کارهای اساسی بشود، ضمن این‌که قوام و استحکام اقتصاد کشورنیازمند تلاش بی‌وقفه‌ی قوای مجریه، مقننه و قضاییه است.

·        تقویت مهارت‌ها، توانمندسازی نیروی کار، نگرش‌های درست مدیریتی و ایجاد احساس امنیت هم برای کارگران و هم برای سرمایه‌گذاران باید در دستور کار قرار گیرد.

·        قاچاق و سوءاستفاده از سرمایه‌های مالی و ذخایر متعلق به مردم در بانک‌ها از جمله مصادیق اخلال اقتصادی است.

·        اقدام کسانی که با یک عنوان و برای کاری خاص، تسهیلات کلان بانکی می‌گیرند اما در جایی دیگر از این تسهیلات استفاده می‌کنند، مصداق خیانت و دزدی از کیسه‌ی ملت است و باید با این افراد برخورد شود.

·        قوای سه‌گانه، دستگاه‌های مختلف دولتی، بخش خصوصی، فرهنگ‌سازان جامعه، تبلیغات صدا و سیما، همه و همه در خدمت تولید ملی قرار گیرند تا به فضل الهی ضربه‌ی سختی به دشمنان خونخوار ملت وارد آید.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امیرحسین کرمی 91/2/21:: 11:43 صبح     |     () نظر
   1   2      >