سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیان سلیم

هفت نکته/ تاریخ دیدار: 29/2/1391

·          راهی که با انقلاب اسلامی آغاز شد، ادامه خواهد یافت و برای این‌که زیبایی‌های روزهای دفاع مقدس از نزدیک برای مخاطب توصیف شود، لازم است هزاران کتاب با معیارهای هنری نگاشته شود تا جزئیات فداکاری رزمندگان برای مردم تشریح شود    .

·          شما که در دوران دفاع مقدس مسئولیت‌های مهم و حساسی بر عهده داشتید، بدانید پس از جهاد اصغر، نوبت به جهاد اکبر رسیده که به‌مراتب دشوارتر و سخت‌تر است  .

·         در فضای امروز کشور اگر بر اصول و ارزش‌ها پافشاری کردید و تقوا را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی رعایت کردید، ارزش و اهمیت والاتری)از جهاد اصغر) دارد.

·         امروز با دو دشمن، یکی استکبارِ خبیث و دیگر نفسِ درون مواجه هستیم که اگر کسی بتواند با رعایت تقوا گام بردارد و تصمیم بگیرد، زمینه‌ی تعالی معنوی و پیشرفت مادی فراهم می‌شود.

·         با گناه‌نکردن نیمی از راه(سلوک‌إلی‌الله) پیموده می‌شود. البته گناه کسانی که مسئولیت سیاسی، اجرایی، مدیریتی، تبلیغی و مذهبی دارند، به‌مراتب ابعاد وسیع‌تری پیدا می‌کند.

·         ما با ایستادگی و حرکت درست، جامعه را هم تشویق می‌کنیم و البته باید بدانیم این حرکت ملت ایران با خستگی و بی‌حوصله‌گی برخی افراد دچار تزلزل و انحراف نمی‌شود.

·         این راهی که با انقلاب اسلامی آغاز شده، ادامه پیدا خواهد کرد و شما دیدید کسانی که در جریان حرکت عمومی ملت، بار مسئولیت را بر زمین نهادند، فوراً جوان‌های باروحیه آن را بر داشتند و انشاءالله به منزل خواهند رساند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امیرحسین کرمی 91/3/5:: 1:20 عصر     |     () نظر