سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیان سلیم

ü       نه نکته/ تاریخ پیام: 01/01/1391

·          حوادث(سال90) بر روى هم به سود ملت ایران و در راه کمک به هدفهاى آن، تمام شده است.

·          سال 90، سال بروز اقتدار ملت ایران بود.

·          جهاد اقتصادى چیزى نیست که تمام‌شدنى باشد. مجاهدت اقتصادى، حضور جهادگونه در عرصه های اقتصادی، برای ملت ایران یک ضرورت است.    

·          اگر ملت ایران با همت خود، با عزم خود، با آگاهى و هوشمندى خود، با همراهى و کمک مسئولان، با برنامه ریزی درست بتواند مشکل تولید داخلى را حل کند و در این میدان پیش برود، بدون تردید بر چالشهائى که دشمن آن را فراهم کرده است، غلبه‌ى کامل و جدى پیدا خواهد کرد.  

·         اگر ما توانستیم تولید داخلى را رونق ببخشیم، مسئله‌ى تورم حل خواهد شد؛ مسئله‌ىاشتغال حل خواهد شد؛ اقتصاد داخلى به معناى حقیقى کلمه استحکام پیدا خواهد کرد.

·         وقتى دشمن مأیوس شد، تلاش دشمن، توطئه‌ى دشمن، کید دشمن هم تمام خواهد شد.

·         ما باید بتوانیم از کارِ کارگر ایرانى حمایت کنیم؛ از سرمایه‌ى سرمایه‌دار ایرانی حمایت کنیم؛ و این فقط با تقویت تولید ملى امکان‌پذیر خواهد شد.

·         سهم دولت در اینکار(تقویت تولید ملی)، پشتیبانى از تولیدات داخلىِ صنعتى و کشاورزى است. سهم سرمایه‌داران و کارگران،تقویت چرخه‌ى تولید و اتقان در کار تولید است. و سهم مردم - که به نظر من از همه‌ى اینها مهمتر است - مصرف تولیدات داخلى است.

·         ما باید عادت کنیم، براى خودمان فرهنگ کنیم، براى خودمان یک فریضه بدانیم که هرکالائى که مشابه داخلى آن وجود دارد و تولید داخلى متوجه به آن است، آن کالا را ازتولید داخلى مصرف کنیم و از مصرف تولیدات خارجى بجد پرهیز کنیم.

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امیرحسین کرمی 91/1/8:: 10:27 صبح     |     () نظر